Stejlosik
Administrator

Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:44, 11 Cze 2014 Temat postu: REGULAMIN RODZINY |
|
|
<center>
<script type="text/javascript" src="http://404bajery.pl/led/2/led.php?id=00071018&size=290"></script></center>
1. Rekrutacja
Jak każda Fam mamy swoje wytyczne odnośnie przyjmowania nowych osób. Patrzymy nie tylko na lvl, repe, karty SP ale również na osobowość i charyzme (wszak nie jesteśmy postaciami a ludźmi). Szczegółowe informacje odnośnie wymogów można uzyskać klikając w podany niżej link
Wymogi rekrutacyjne
Podania składamy poprzez założenie tematu w odpowiednim miejscu przeznaczonym dla danej klasy postaci.
MAG
WOJ
ŁUK
Uwaga ! ! !
By założyć temat nie wymaga się rejestrowania konta na forum i prosimy by się nie rejestrować do momentu aż oto poprosimy.
2. Forum
Nasza rodzina dysponuje Famowym forum i każdy członek rodziny zobowiązany jest do posiadania na nim konta. Rejestracja odbywa się w momencie przyjęcia do FAM. Każdy zakłada konto używając nicku z gry lub bardzo zbliżonego (tak by można było łatwo je zidentyfikować ). Wszyscy famowicze zobowiązani są do odwiedzania forum nie rzadziej niż raz na 48h. Na forum zamieszczane są istotne informacje dotyczące rodziny, które należy przyswajać oraz jest miejscem na bliższe poznanie się członków Fam.
- Korzystanie z forum
Aby użytkowanie z forum było przyjazne dla wszystkich prosimy o nie zaśmiecanie tematów nic niewnoszącymi wypowiedziami. Do rozmów "spamowych" jest wyznaczony dział. Prosimy tez nie zakładać niepotrzebnych tematów a raczej szukać czy dany temat już nie istnieje i tam uzyskiwać odpowiedzi. Wszelkie tematy, posty które mają na celu zaśmiecanie porządku będą kasowane.
- Usuwanie / blokada kont
Każdy famowicz posiada na forum jedno konto. W momencie opuszczenia fam konto te zostaje zablokowane i po terminie 30 dni usunięte. Konto może zostać tymczasowo zablokowane gdy użytkownik w sposób nagminny łamie postanowienia korzystania z forum.
- Wypowiedzi
Pomimo iż jest to forum wewnętrzne to jednak obowiązuje na nim kultura wypowiedzi. Wszelkie wypowiedzi mające na celu wzbudzenie konfliktów, kłótni będą usuwane a ich autorzy blokowani. Pisząc swoje wypowiedzi pamiętajcie , że odwiedzają i czytają informacje na tym forum osoby w różnym wieku. Szanujmy siebie nawzajem.
- Aktywacja kont
Aktywacji kont na forum dokonuje administrator. Tak więc musisz grzecznie poczekać, aż zauważy on Twoje konto.
3. Aktywność
All_4_Fun to aktywna społeczność , w której nie ma miejsca dla duchów. Jeśli liczysz na to że dojdziesz i będziesz wiecznie bierny (czyt. OFF) to szybko się z ta fam pożegnasz. Jeśli jesteś zalogowany w grze to daj temu wyraz. Aktywność nie polega na samym zalogowaniu się do gry i afczeniu. Wszelkie afki dłuższe niż 30min są negowane. Jeśli masz zamiar afknąć na dłużej to wyloguj się z gry lub afcz na nupku. Sprawa nie dotyczy wymuszonego odejścia od kompa spowodowana działalnością sił wyższych jakim jest real - w tym przypadku należy napisać stosowną informacje na chacie famowym. Chcemy unikać sytuacji gdy jest zalogowanych np.20 osób z czego tylko 3 są dostępne.
- Urlopy
Gra nie jest priorytetem i liczy się przede wszystkim życie realne. Dlatego też jeśli odczuwasz potrzebę odpoczynku od gry lub tez z różnych przyczyń jesteś do tego zmuszony(a) to nie ma problemu. Należy jednak taki urlop zgłosić w odpowiednim miejscu na forum według podanych tam wytycznych. W ten sposób unikniemy niesłusznych osądów o nieaktywności.
- Czynny udział w życiu rodzinnym.
Każda persona, która zasila nasze szeregi działa na rzecz rozwoju rodziny. Jeśli chcesz rodziny aktywnej , mocnej, pożytecznej, to sam musisz taki być. Czynny udział w życiu fam oznacza aktywne udzielanie się na potrzeby rodziny. ( wspólne rajdy, drop pieczątek, glaca, konkursy, itp.). Każda osoba daje tej fam coś innego i nie chcemy pustych obrazów które nic nie wnoszą.
4. LoD
W Funach nie ma LoD obowiązkowego i codziennie organizowanego. Lodożercą mówimy stanowcze NIE. Jeśli chcesz iść wbić profesje na SP zgłoś się do osoby odpowiedzialnej za LoD. lecz pamiętaj że LoD może być a wcale nie musi.
- Drop z LoD
Drop z LoD zbierany jest przez osobę organizującą LoD i przekazywane do magazynu famowego a następne sprzedawane i przeznaczane na wydatki famowe. Jeśli dana osoba potrzebuje jakiś rzeczy to musi to zgłosić przed rozpoczęciem LoD lub zaraz po jego zakończeniu. Jeśli LoD robiony jest samemu to drop również powinien trafić do magazynu (resy, bizu, foski).
5. Glaca
Jak na demonów przystało trzeba umilać życie aniołom. Każdy zobowiązany jest do posiadania ptk glacowych (minimum 30k w zapasie). Raz w tygodniu (sobota) są wspólne wypady na glac.Rajdy glacowe są każdego dnia. W momencie jak mamy 90% na glacy osoby które maja mało ptk lub wcale udają się w celu ich wbicia, ponadto osoby które nic w danym momencie nie robią konkretnego również idą na galc by pomoc wbijać ptk innym. W chwili rozpoczęcia rajdu każdy ma 20 min na dopłynięcie na glace. Gdy pokaże się boss nie będziemy czekać (chyba że ktoś się zaloguje w tym czasie dopiero).
6. Konkursy
Sama gra nie skupia się wyłącznie wokół expa. Mamy dla członków rodziny tez i odskocznie od monotonności i codzienności czyli konkursy famowe. Udział w konkursie może wziąć każdy famowicz.
- konkursy na forum
Konkursy prowadzone na forum organizowane są tylko i wyłącznie przez zarząd.By móc brać udział w konkursie forumowym należy po pierwsze być członkiem rodziny oraz po drugie posiadać aktywne konto na forum rodzinnym. Każdy konkurs posiadać będzie osobny temat z informacjami i poleceniami potrzebnymi do jego przeprowadzenia. Wszelkie prace / zadania należy zamieszczać na forum w wyznaczonym miejscu. Spamowanie , troling itp. może doprowadzić do wykluczenia danej osoby z konkursu a w drastycznych przypadkach czasową blokadą konta. Wszelkie konkursy prowadzone na forum są przeznaczone dla wszystkich famowiczy bez względu na ich staż w rodzinie.Więcej informacji można uzyskać klikając w ten link Regulamin konkursów na forum
- Konkursy w grze
Konkury organizowane w grze są wyłącznie przez zarząd rodziny.By móc brać udział w konkursie trzeba być oczywiście członkiem fam.W tym dziale oprócz regulaminu szczegółowego obowiązuje również regulamin ogólny który należy przestrzegać. Każdy event będzie posiadał osobne zasady.Osoby przebywające na okresie próbnym nie mogą uzyskiwać profitów z tzw. konkursów stałych. Więcej informacji można uzyskać klikając w poniższy link : Regulamin konkursów w grze
7. Składki
Na wszelkie rodzaju konkursy jak również pieczątki, flagi itp. potrzebna jest kasa. W naszej fam odprowadzane są składki na ten cel lecz nie ma pobieranych opłat składkowych. Dochód do skarbonki pozyskiwany jest głównie z dropu z LoD oraz dobrowolnych datków (jeśli ktoś chce dać do skarbonki coś to pisze do *Kałamarnica* lub adzia1 ). uzyskana kasa jest przeznaczana na wyżej wymienione cele.
<center>NIEZNAJOMOŚĆ REGULAMINU NIE ZWALNIA PRZED ODPOWIEDZIALNOŚCIA PRZED NIM
</center>
Ostatnio zmieniony przez Stejlosik dnia Pon 16:43, 30 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|